I´m back, hoppas jag.

Inte skrivit nåt alls på sluet, har inte orkat bry mig.

Livet suger lite smått för tillfället, sambon utan jobb, jävla finanskris, och han var inte med i akassan*idiot*, tur han gått med nu och iaf kan få ut grundersättning, blir ju några tusen i månaden iallafall.
Men känns som ett tungt ok att bära, att vara den som ska försörja familjen, hoppas så han får nytt jobb snart, tur han är duktig på många olika saker.
Det jag oroar mig mest för är att han ska bli tvungen flytta pga jobb, vet inte hur jag skulle klara av att vara utan honom i veckor i stöten, hur ska barnen ta det? Hur fan ska jag kunna jobba efter mitt schema om det blir så? Lite svårt jobba kväll om han är borta.
Hoppas hoppas hoppas han snart får jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0