Överlycklig

Jag är banne mig den lyckligaste människan på jorden idag, tror jag iaf.
Min inneboende bror flyttar idag, eller börjar iaf flytta, är en del grejer vi måste skicka till mina föräldrar å dit kommer dom sakerna inte idag, men ändå.
Fatta han har bott här i snart 3 låååååååååååååååååååååååååånga år, vi har inte kunnat ha konstant privatliv, utan små stulna stunder då han inte är här, syftar på att latja i vardagsrummet.

Men han flyttar, mini får eget sovrum, mitt sommarvik börjar, kan det bli så mye bättre?

Sen så är vädret härligt och snart är det nog dags för ett besök på någon uteservering?

Så himla bra är allt, jag kommit ur min sur peiod å allt är lovely, förutom att jag ska jobba idag, men det ger ju lite pengar, har ju fått lite höjning på min timlön, så som sagt det är lovely

Kommentarer
Postat av: Paula

Det är defenitivt dax för uteservering nu :-D

2008-06-04 @ 09:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0