Livet suger hårt

Fattar inte vad det är med mig, brukar oftast vara positiv och glad men just nu är allt skit.
Jag håller på att falla i bitar känns det som, men jag är nog hel snart igen, bryt ihop å kom igen.
Vill så gärna få ett jobb, halvtid, heltid vad som helst, jag söker och söker men får inget napp.
Visst har jag vik i sommar, men det spelar som ingen roll, sommaren är kort och jag vill ha jobb länge länge länge, funderar tom att söka på grillar, vilket jag absolut inte vill.
Men blir kke lättare finna ett jobb när jag har råd att ta körkort.

Känner mig som en parasti då jag lever på sambon, visst får jag in lite lön, sällan mindre än 3000, sen har vi  ju   
2*barnbidrag på det och jag har ett underhållstöd, men ändå, jag skulle vara så nöjd om jag fick ut en 12-13000 i månaden efter skatt..

Gahh, jag hatar att känna så här, det här är inte jag, jag är inte så här jävla negativ egentligen tycker jag iaf, men just nu käns det bara som att jag ska börja böla hela tiden*BLÄ*

Återkommer strax med ett trevligare inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0