Kass på uppdatera

Usch vad kass jag varit på slutet att uppdatera, kan inte skylla på tidsbrist, för tid har jag nästan i överflöd för tillfället, men nästa vecka då har jag massa att göra, öppet hus på skolan, genrep, fikaträff med söta P, föreställning osv osv.

Här händer som sagt inte mycket, jag väntar på att tiden ska gå så jag får massa jobbande gjort, att inneboende flyttar så mini får eget rum. det hon ska göra då säger hon är att stänga sin dörr och leka.
Ska bli så skönt få eget sovrum så vi slipper hålla käft när vi lagt oss...
Ska bli underbart att återfå vardagsrum med minimalt med leksaker i.
Ska bli underbart att få bara vara familjen, iofs är inneboende mitt syskon, men inte familj på det viset, jaja ni fattar säkert hur jag menar.

Längtar skvaller, men inte sjutton får man höra något skoj.
Sen så har stor äntligen lärt sig cykla, har nog kunnat innan, men inte tordats, så nu kör hon så det ryker när hon är ute.
Mini har lärt sig cykla på sin nya rosa cykel med stödhjul, hon cyklar som 17.

Angående mini och prat, hon har så himla roliga uttryck för vissa saker som tex tuggummi, det heter tuggemuggi, låter så skoj när hon säger det.

Gaaah, kan det bli mer sommar, vill vara vuxen och sitta på en uteservering och prata om vuxna saker, eller kke inte vuxna saker egentligen, få snacka strunt, få titta på snygga karlar, bara för man har man så blir man ju inte blind, iofs rätt ont om snygga saker i denna stad vad jag sett, gillar inte "pretty boys".
Min han är runt 185, väger masor, han riktigt kraftig, men har så mycket muskler, liet dumt då jag aldrig har en möjlighet att slänga han i sjön utan att hamna där själv, ofta rakad skalle och skäggig*mums*

Jag gillar att titta på "alternativ" killar, dom är ofta så läckar i sina tatueringar å piercingar.

Men muskelpaket, i moderiktiga kläder är inte min smak alls.

Men nu ska jag försöka bli bättre på uppdatera, har ju som sagt massa tid över, men hamnar så ofta på Fl där jag förfasar mig över hur korkade vissa människor är, eller på FB där man kan hitta massa skoj, men massa sjukt med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0