Så sjukt kul

Hade ju en fika/lunch idag med allra sötaste Paula, är så sjukt kul att trots vi inte träffats på x antal år(ok vi sågs för några veckor sen en liten snabbis) så flyter våra samtal bara på, känns inte som det är sån lång tid som gått och av det vi hunnit prata om hitills så verkar vi ha rätt liknande tycke och smak.
Undra om bruden bakom vårat bord hörde amningspratet, tror inte det för hon flasha ju bröst rätt rejält.

Hoppas att vi snart ses igen och kan snacka vidare, jag gillar att prata.



Blä, har fått dunder huvudvärk, mindre trevligt, tagit ipren, men inte hjälpt än, ska se om lite mat hjälper och gör det inte det så en till ipren sen slå på bompa och hoppas att mini tittar lugnt och stilla.
Vill absolut inte ha huvudvärk, mannen åker ju bort imåra och hemme först på måndag igen, hade ju planerat att mysa en massa, men som jag känner mig nu vill jag bara dra täcket över skallen och blunda.

Köpte ett ds-spel idag, nåt mario, verkar så skoj, har spelat det tidigare men då till nintendo64.

Kommentarer
Postat av: jessica

ska du inte uppdatera snart?? :)

2008-04-13 @ 12:21:32
URL: http://hypertoni.blogspot.com
Postat av: Paula

Inne och glor hos dig liite ;P Trött på att blogga för tillfället? :)

2008-04-18 @ 20:47:26
Postat av: Meli

Hej hej hade vägarna för bi..
Allt bra med dig?

hoppas du får en super trevlig lördag..
kolla gärna in min nystartat blogg med mycket händelse på g...
Design av egna kläder som jag oxå syr + säljer.
Kramiiissssss M

2008-04-19 @ 13:54:13
URL: http://www.metrobloggen.se/EmZi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0