Orolig, nojig, klättrar snart på väggarna

Usch blä och fy, jag nojig som fan, vet inte vad jag ska ta mig till, måste se till jag är skärpt i helgen då jag jobbar så jag inte tar livet av någon.

Varit på lassa idag i x antal timmar pga att stor har en knöl på halsen som hon haft sen midsommar eller troligast sen innan dess.
Tagit massa prover och en lungröntgen idag, ska lämna in skitprov på måndag då hon inte kunde klämma ut något idag.

På måndag ska vi dit igen på ett samtal och på onsdag ska hon sövas och dom ska ta ut en av de svullna knölarna för att se vad det är.
Men så rädd något ska gå fel när dom söver, att något ska vara fel på min skrutt.
Är fan inte lätt att hålla tårarna bort då hon gråter av rädsla för att dom ska skära i hennes hals.

Så på onsdag ska jag skämma bort henne, blir tuggummin, tidningar, glass och kke en present.

Dom är extra noga med henne pga vi har cancer i familjen, min mamma har haft hodgkins och när jag upplyste hc resp läkaren på barn om det så blev dom genast mer nogranna i sitt undersökande och av alla koller.

Fy för att ha barn ibland, det stämmer det som sägs, att när man har barn har man hjärtat utanpå kroppen, är så det känns nu, kan gå sönder vilken sekund som helst, men samtidigt måste man vara supergrymma morsan som inte faller i bitar.

Jaja, är säkert inget, men jag nojar ändå

Kommentarer
Postat av: Paula

Håller tumr att det ska gå snabbt och problemfritt. Försök att inte fundera massa om vad det kan vara nu innan. Jag vet att det är nästintill omöjligt, men detgår en himla massa onödig energi på att vara orolig. Tänker på dig och din familj!

2008-07-15 @ 18:31:19
Postat av: Felicia

hm , jag läste att du hade avslutat serien popular, var köpte du dom ? mvh

2008-11-04 @ 23:32:38
URL: http://feliciap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0