Urkigt less

hade såna planer för dagen idag, skulle få barnen hämtade, upp och handla, hem och fixa lite, ta ett långt bad i lugn och ro osv, men det sket sig totalt, mini gick och blev dålig, som tur är behöver jag abra skjuta upp mina planer till imorgon, men ändå.

På torsdag ska jag skämma bort mannen lite, ska göra lyxmiddag, tappa upp hett bad åt honom och ge lite massage, behöver lite mys och egentid ihop.

På slutet har jag inte als haft ork att blogga, inget vettigt har hänt.

Längtar mer vår nu, att dom sopar gården, att det blir varmare.
Vill dricka drinkar på uteserveringar, vill jobba och tjäna pengar, vill att bror tar studenten och flyttar så mini får eget rum.
När hon får eget rum ska hon stänga dörren och leka säger hon, hon ska ha svarta gardiner med morötter på, ibland är det blåa med traktorer eller gula med prinsessor, hon har bred smak iaf.

Nu lägga mig och sova så tiden går, känner mig mest sur å grinig

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas du är mindre sur nu och att du får en bra kväll!

2008-05-02 @ 19:13:29
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0