Lite tankar i allmänhet

Hemkommen för några timmar sen, har jobbat inatt, helt okej, men fick inte sova, å det är meningen vi ska få göra det om inget spec händer, men sovit några timmar hemma, skönt barnen bortresta till mormor och morfar, vi hämtar dom senare idag sen iväg och måla ett hus om vädret är bra i helgen.

Ang Märit, jag ödslar inte tid på henne, men blir mest sne´ då jag vet hur hon håller på och att folk bara går på det och inte ifrågasätter.
Pratar inte överhuvudtaget med henne, hon har noll att ge mig.
Och jag vet att hon kommer falla på eget grepp, man kan inte snacka skit om folk och tro att alla alltid kommer att lyssna som små fån, man kan inte alltid begära att alla ska följa ens minsta vink, man kan inte jämt försöka vara bäst, med det menar jag att hon gärna försöker "toppa" om ngn gjort ngt speciellt eller om ngt hänt för ngn. Då kommer hon med ett inlägg så fort hon är inloggad att hon minsann......
Nog om henne nu, sista ni får läsa om den människan hoppas jag.

Har faktiskt funderat på att föräldravandra under Storsjöyran, läst att det saknas nattvandrare, men får se, beror på om sambon har några planer och om jag kke jobbar extra eller så, men med tanke på hur dom ställde upp för mig ibland i mina vilda unga år så borde jag kke ge ngt tillbaka.

Väntar på att mannen ska komma hem, ska smaska lite go middag, blir kycklingspett och ris, sen iväg och hämta barn.

Önskar ibland att jag hade körkort, vill på loppisrunda, men mannen är inte så intresserad av loppisar, har ärvt mitt intresse av min far, han är en riktig loppisråtta, man finns ju så mycket fint/läckert/udda att köpa å sen ofta billiga böcker.


Kommentarer
Postat av: Eva

Folk som håller på med skitsnack är riktiga energislukare. Dom dränerar en på all kraft och ork så dom ska man undvika.
Loppis är ju så kul, håller med om att man kan hitta det mesta till en oftast billig penning.
Körkort är verkligen = frihet skulle inte klara mig utan det.

2007-07-06 @ 16:45:18
URL: http://evasrum.blogg.se
Postat av: sanna panna

hahahaha kom hit vettja jag älskar loppisar guuud va myche ja har fyndat under mina år.....
kram
ja skit i Märit..

2007-07-07 @ 11:08:10
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0